Ett till,

Jahapp, då kirrar vi ett till inlägg som får bli "dagens" :)
Jag vaknade bröve Fredrika, som inte var där men .. ja hur går dedär nu ihop ... haha
Ja vaknade iallafall i hennes säng, steg upp och åt frukost och sen fixade vi oss och drog oss sakta men säkert mot stan. Vi gick faktist in på ställen, där jag aldrig är. Där jag inte heller har varit på åååår.
"Återvinningen, Kupan & Bodens Antik" . Hur Nina låter det ?  haha
Ja, då efter domdär tre svängarna så fick jag för mig att jag skulle köpa blommor till min mamma, så vi gick in på buketten & jag kom ut med tio röda rosor, så vi traskade vidare till mamis jobb och gissa vem som blev glad ? :)
De fick hon bara för hon är så söt, sedär mamma lilla, det lönar sig att vara söt!

Så här står dom nu på hennes jobb och lockar blickar! .. typ
haha



Eftere drog jag och Freddan vidare till Åhléns och jag köpte en svart pennkjol?
Varför vette tusan, men tänkte att den kan man ju ha när man går ut nångång. Så, ja. 99;- var ju inte farligt precis.
Och vet ni vad? Ni ska få en bild sen bara för det var så intressant :) ...
Haha Ja. Tackhej, jag återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0