Half me!

Holla!
Ingen sömn för mig inatt! Kanske lika bra eftersom jag vänt dygnet helt och hållet.
Natten har bestått av msn musik & girls of the playboy mansion..
Kl 06.00 gjorde jag käk. Friterade prommes & schnitzel, fyfan va gott de var!
Eftere kolla jag på långbens galna gäng på disney channel, och så kom jag på en grej, asså my God vad orealistiska barnprogram är?!! .. hah, nu tänker hälften av er typ "meen tidigt Yani" men helt allvarligt jag blir nästan lite förvånad fastän det är banrprogram? .. aah
Anyway,  jag har precis fixat mitt hår, och de blev så sjukt lyckat! Det är inte ofta men ibland händer det!  Och just nu sitter jag faktist bara å väntar på att pappa ska vakna så jag får nått att göra :)


Kommentarer
Postat av: cecilia

haha vad fan gör du uppe så här tidigt på en söndag? shieet gumman!

puss!

2009-03-15 @ 12:34:42
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0