KLAGA KLAGA KLAGA:

Tja , nu är jag hemma igen!
Flytten och städningen = över. Tjänade en 500lapp så nu ska jag köpa nått onödigt som jag alltid gör!

Åh, nää ! nu jag känner mig sådär slarvig & sjabbig som man brukar göra ibland. Käkade pizza i förrgår och så igår igen, tryckte i mig massor med godis å chips & så imorse blev de pizza till frukost igen eftersom jag verkligen aldrig lessnar på det. Känns som hela jag svällde 5 kilo bara nu i helgen haha. Hade inga rena kläder i Luleå & fy vad slaffsig jag blev. Nu har jag nyss kommit från farbror & lillkussen i luleå som har en hund, så hela jag är täckt i hundhår och är allmänt less bara, och så det första jag gör är att vandra in på mitt rum och där är det vääärldens bombnedslag! :@:@,
Naae usch. Jag ska gå å städa ur min garderob & göra en storstädning i mitt rum nu på en gång, sen slääänga mig in i duschen och sen .. bildupdate från helgen ..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0