Rebecca rebecca

Jag var förresten med Rebecca resten av kvällen. Vi drog till stan och hyrde en film = "blackout" rekomenderas inte. Den sög. Men vi fick iallafall njuta av chipsen & jag av mina .. X.ray som vanligt nudå. haha
Aa. Rebecca är allt en härlig typ ska jag säga er. Varje gång jag är med henne snackar vi "gamla minnen", och skrattar lika gott varenda gång.
Hursomhelst, så hjälpte hon mig att ploga snö, vilket jag är grymt tacksam för, så slapp ja själv me dendär jobbiga sysslan.

Aa nu ska jag gå å pussa min pappa som sitter å spelar poker sen ska jag sova!

Här har ni min sockersöta Rebecca :)


Kommentarer
Postat av: cecilia

Svar; den dagen jag sjunker så långt att jag börjar langa eller knaraka eller nå sånt den dagen kan du ge mej ett skått i pannan! haha!

Tur att R är snäll och hjälpder dej skotta snö medans vi andra är rätt slöa av oss ;D

2009-03-03 @ 12:00:10
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: micka

gumman, förlåt för att jag inte svarat har inga pengar på telefon och pappa har inte/ är inte hemma :( trodde du skulle ringa :( love you! <3

2009-03-03 @ 19:59:02
URL: http://kayaaljebore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0