Ska jag säga godnatt för andra gången?

Nae såhär gör jag nog bara för jag kommer inte vara på humör alls för att blogga imorgon. Jag ska på Jimmys begravning klockan 11 och det känns verkligen inte roligt, och jag vill inte släppa detta negativa uti bloggen så det lär väl inte bli så mycket nej. Dock kommer ett gäng grabbar från Kiruna till oss och livar upp stämmningen, sover över två nätter, och det ser jag faktist fram emot mycket! Mja, med tanke på det så måste jag ju typ uppdatera imorgon? Nå bilder ska ni väl få iallafall! :)


Och justja, jag var inne å kikade på Bobbys hemsida & blogg, så hittade jag en så ruskigt snygg bild på honom, sen så kom jag och tänka på att jag borde göra ett snyggis inlägg.. haha fast just nu får det räcka med bara Bobby


Gay killar ser mestadels ruskigt bra ut. Why why why?

Kommentarer
Postat av: Daavd

iiiuuh.. he's gay

2009-03-06 @ 16:37:26
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0