Sweet!

I Fredags var jag somsagt med "Lule-Erika" som ni läst tidigare, sen efter vi städat ur fammes gamla lägenhet på lördagen så körde Sara mig in till stan där jag skulle möta "Boden-Erika", träffade också Fredrika på samma sväng.
Hursomhelst, när Erika kom så tog vi bussen tillbaka till farmor & bara satt & tryckte i oss godis å coca cola, tog de allmänt lugnt och sen beställde vi pizza! Erika stannade ända till 22.30 typ då hennes mor kom och hämtade henne.
Fasen så skönt det var att catcha upp me henne igen!



Söt-söta Erika hos farmor


Fick tyvärr ingen bild på "Lule-Erika = Erika Nilsson kanske är lättare att säga, men hon har iallafall fått lite mage nu! (hon är gravid) och det är så sjukt gulligt!
 
Har lite bilder också på Matte & Millah från flytten men lägger in de senare, kameran dog när ja höll på å föra över.



Sedan idag innan vi åkte hem så for vi ju förbi Farbror Peter & lill Hampus!
Alltså, kolla vad söt han är?!


Pappa & Hampus
Alltså, alla barn älskar min far.. han är som gjord för ungar.
Det är klart, han tycker det är myycket skönare att "leka" med sånna som är på samma nivå som honom. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0