Ninas vardag + Filmtips

Hey Sweeties, sorry att jag inte uppdaterade igår, men jag kände verkligen "neej, jag orkar inte" av någon anledning.
Men nu ni ska jag berätta vad jag hade för mig!
Pappa & jag åkte till stan kring fem/sex och köpte chips & jag då som "vanligt" ett fyra pack med energidryck. haha
Sen körde han mig till Fredrika, och där blev jag resten av kvällen/natten. Och vet ni vad?
Jag har faktist, två sjukt bra filmer att rekomendera till er.





Första; Requiem for a dream
Handlar om droger & dess konsekvenser.
Man blir väldigt illa till mods när man ser den, man får en dålig känsla i hela kroppen så det är kanske en nackdel men den är sjukt lärorik. Bra gjord, skitbra skådespelare och ja, en riktigt bra film helt enkelt!


Andra; Taken
Handlar om Trafficing.
Här får man sig en tankeställare till 100%. Det värsta är ju att det är så mycket "reality" det kan bli i dom här två filmerna, och dom handlar liksom inte om så värst roliga saker.
Vet inte vad jag ska säga om den? Den är hemsk som attans, men man får också sina små adrenalin kickar av den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0