Awiwi :)

Jag sov lite för länge idag märkte jag då pappa frågade ifall jag slutat gå i skolan. Hade 4 missade samtal av Ibbe, och ja jag antar att dom saknar mig när dom inte sett mig på två timmar där i korridoren? ...haha! Hursomhelst, efter svängen på skolan så följde Aden mig till banken, för jag skulle hämta ut mitt leg, finally! Sen drog jag mig mot Annapanna & kom faktist nyss hem därifrån också. Så skönt att gumman är hemma igen! :)
Och justja, ska passa på att visa ett fint armband som Aden gav mig igår, sen födelsedags present eller? ;)


Tack Aden ! :)


Näää, nu ska jag göra mig en kopp te.


Kommentarer
Postat av: Kaya Aljebore

haha awiawi =D ;) ^^ <3

2009-03-11 @ 22:12:56
URL: http://kayaaljebore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0