Utmanad av Millah :D

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
ring upp på mitt nummer jag byter till mitt andra kort nu

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
hej jag hoppar på bussen nu:)

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
äh fuck it ja ska låssas sova :)<3

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
habibi are you sick? i think this is not good i hope you be ok soon

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
fan du slog mig och de gjorde ont som fan!

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
tja va gör du?

7 Vad vill du höra mest av allt?
jag har inge pengar på mobilen så ja kan inte ringa upp

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
har ni en katt?

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
ditt ID-kort är klart för hämtning! Välkommen in måndag o torsdag öppet till kl.18 Andra dagar till 16. Hälsningar Swedbank

Jag utmanar
Cecilia
Carol
Olivia

Kommentarer
Postat av: hihoo

hahah fan vad bra

2009-03-18 @ 15:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0