Hundvakt.

Japp, ikväll har jag varit hundvakt med Cec åt världens hamigaste hund, Whiskey.
Han har knappt rört sig ur fläcken förutom då vi dragit och slitit i honom, en riktig fegis är han :)
Han tittar bort och gömmer ansiktet så fort man kommer nära, och springer för livet om man går emot honom.
Undrar om tidigare ägaren misshandlade honom alltså? Han sket nästan ner sig då Cec sa "Nej Whisky, ner från bordet.. " haha stackarn, ja tycker faktist synd om honom.. Och denna kväll kanske inte gjorde det mycket lättare för honom att leva ( a )



Hur ska denhär kvällen gå, dom kommer ta död på mig alltså.


Ser ut som en valross när vi tröck in hans "läppar"


...


Trevligt hade jag och Cec det, men plågan var inte över för Whiskey





Vi tvingade honom i badkaret och han ville fly :)


Nepp, inte fick han sova ifred heller, nej här skulle det fotas när han var mitt i sin skönhetssömn!

Haha stackarn, han gick upp och åt i rummet där Cec ligger och sover, så fick jag ett sms av henne "kom med vatten"
Så när jag öppnar dörren (hamig som han är) så blir han så rädd så han välter ut maten och springer fort som en blixt upp i sängen och gömmer sig under täcket.Gud ändå, stackars lilla liv.. haha eller, med tanke på ikväll har jag lite förståelse för det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0