2a maj

Hey yall.
Somnade på svinkasst humör men vaknade på topp! Snart bär det av till stan & möta upp Vicky.
Sen får vi se vad som händer :)
Det är ju Pietå Crusing i helgen, men det blir nog inte av att åka dit. Får lov att bli samma gamla vanliga; "En utekväll i Boden". Ja, kvällen blir vad man gör den till så vi får väl se till att hålla oss på topp!

Har precis fixat mig, men är inte helt klar. Har besluts ångest över vad jag ska ha på mig.
Jag hatar att se uppklädd ut, eller jag tkr inte om att se för "fin" ut, men jag vill samtidigt inte gå som ett slaffs så de får bli någonting där emellan. Ett uppklätt slaffs? haha!
Ni ska få bild innan jag drar mig iväg också, Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Madicken - Foto

Fin blogg :)

2009-05-02 @ 20:58:42
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0