Granny I love you

Vaknade kring sju & följde Cec å skjutsade hennes mor till kallax.
Sen virrade vi bort oss någonstans mot antnäs, men vi klarade oss ur krisen & drog hem till min farmor & fikade :)
Efter de vare plattan i botten till Boden & in på lundins o köpa mina babies pånytt.
Har vandrat runt i dom sedan imorse så mina fötter är döda för tillfället. Jag som nästan aldrig går i högklackat.

Ja vad har mer hänt, drog till skolan & umgicks med Sarah Haisam & Vicky sedan stötte jag på Aden som följde med till stan. Vi mötte upp min far & drog och handlade med honom. Så bin lAden fick jobba hårt ( a )
Men han fick en fanta exotic och drive home för det. Tack blackie ;)

Tagit vaccin, hälsat på bekanta, varit förbi farfar & käkat upp min delicious pan pizza ...
Nu återstår bara tv tittande & powerking! ... i think?




Min underbara farmor!


Min kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0