Okej kära ni.

Nu försöker vi trycka bort all denhär skiten en stund, så ska ja berätta om 5 saker jag verkligen ser fram emot inom närmsta året.

-  Brorsan & Millah flyttar till Boden. Det kommer bli as roligt, kommer få mycket mer tid med Millah och kmr lära känna henne mycke bättre också. Så planerar jag att dra ut henne på mina äventyr. ( Min storebrors mardröm ...
Eller hur gumman? ;)

 - Träffa Carolina i sommar, gud ändå vad jag ser fram emot det. Jag ska verkligen försöka fixa ett jobb så ja har pengar att komma ner till dig! För det är helt klart ett måste för mig!

- Vanessa Vanessa Vanessa. Herregud vad jag saknar den ungen. Hon kommer upp i juni, då jäklar! <3

-  Börja samma klass som Cecilia till hösten, även fast det innebär att gå om ett år så är det totalt värt det. Finns ingen som är så bra på att peppa mig som henne!

- Och såfort pengarna är färdigsamlade är jag påväg tillbaka till Egypten



Ja ni vet ju dehär me mig & inlägg utan bilder.. Jag känner mig så tråkig när det bara är text, så i brist på annat så bjuder jag på en på mig & min mamma!


Bilden tagen i Hurghada


Kommentarer
Postat av: Millah

Nå vad du är söt gumman,jag längtar riktigt riktigt mkt :) Ska bli så himla roligt sötnos.. Och nog ska vi ut på äventyr. Och lite extra,så han får ännu mer mardrömmar haha :)



<3

2009-05-11 @ 23:23:07
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Vanessa ♥

Älskliing!! Vad glad jag blev saknar dig också! Ska bli så kul!! 11 juni åker ju upp! Miss you!

2009-05-12 @ 20:08:46
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0