mistakes

Alla gör misstag,

Igen kan ärligt säga att dom aldrig gjort ett misstag i sitt liv, för det är någonting alla gör.
Vissa har gjort fler, och andra färre. Men det absolut viktigaste när man gör ett misstag är att lära sig av det, för misstag heter just misstag utav en anledning, och det är att man inte vill göra om det.
Beroende på olika situationer så leder det ofta till att många människor gör om samma misstag, gång på gång.
Det är faktist ganska tragiskt!

Personligen har jag gjort väääldigt många misstag, allt från någon dum liten grej till att öppna hela mitt hjärta för fel människor. Det kan vara jävligt svårt att veta exakt hur man ska handskas med vissa situationer,
Speciellt mina vänner. Det är dom jag lever för!
Skulle jag skrika elr vara arg mot någon av mina vänner så är det bara för att jag är rädd om dom/den. Mina vänner vet att jag ställer upp för dom 24/7, och att jag gör allt jag kan för att de ska må bra. Jag har varit med om att vänner/kärlek som jag gjort allt för bara kastat iväg mig, ibland undermedvetande och tryckt sina fötter rakt i mitt ansikte.
Vad är det som händer i hjärnan när man gör så?
Ok, ärligt talat. Om min bästa vän skulle svika mig på de hårdaste sättet jag kan tänka mig, så skulle jag inte sluta älska henne/honom. Det skulle jag verkligen inte, däremot så skulle inte tilliten finnas kvar, och det är viss skillnad.
Man kan inte älska en person, och sedan på en sekund plötsligt inte göra det längre. Älskar man någon, så sitter det djupare än så.

Jag har tänk massor på dedär idag.. var bara tvungen att dela med mig.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: cecilia

Gumman du har helt rätt i det du säger, alla gör vi misstag.. men någon gräns måste det va.. vissa gör ju misstag och kör sönder bilar, och andra gör andra sorts misstag ;* haha

Puss gumman min

2009-05-14 @ 15:43:47
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Millah

Man lär sig av sina misstag



Love <3

2009-05-14 @ 21:11:58
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: babyannebell

sant =) bra skrivet

2009-05-15 @ 20:20:13
Postat av: Lee

Så sant :)

2009-05-15 @ 20:23:04
URL: http://leeholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0