whats up Yani?

Mitt liv är så himla turbulent, det är som en virvelvind som aldrig tar slut
Den bara äter upp mig inifrån samtidigt som jag fightas för att komma loss,
men ju mer jag fightas suger den bara upp mig allt hårdare.
"Om Gud vill" används i varannan mening jag säger, om Gud vill, om Gud vill, om Gud vill ..
Men han vill inte? Eller vill han? Och hur isåfall vet man det?

Tankarna snurrar som aldrig förr, ena sekunden står jag fast vid att vara en rebell och bara skita i alla råd, löften och ord som försökt stoppa mig, och när jag är på väg så stannas jag i sista sekund och klarar verkligen inte av det. Då ändras mina tankar och jag vill bara ringa upp alla som blivit besvikna och skrika förlåt, komma hem till mitt hem lägga mig i min säng och pappa kommer in som vanligt och drar ett skämt och sätter ett leende på mina läppar.
Men när jag är hemma i säkerhet igen så kommer ångesten över att jag inte genomförde vad jag egentligen ville och hela världen bara stannar


och än har den inte börjat snurra igen


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-04 @ 16:59:02
Postat av: Freedom

Ja,vad vill Gud? Gud vill inte att du kastar bort ditt liv,han säger stopp här! Det är därför du inte klarar av det. Och det kanske känns som att världen stannar men han vill bara väcka upp dig. Han är rädd om dig. Dessutom vet han allt om dig och du har hans beskydd om du lyssnar till honom.

Oroa dig inte för framtiden det bästa är ännu framför dig.

2009-10-05 @ 09:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0