Hej !

Somsagt varit lite upp & ner, så ursäktar för dålig update men jag tror ni överlever.
Orkar igentligen inte ta upp någonting om vad som hänt elr vad jag gjort senaste tiden men nu ska jag hursomhelst in till stan & lämna igen Erikas skor. Sedan gå förbi konsum en sväng och efter det möta upp Anna!
Andra avenyn får jag nog lov att checka upp på internet istället, och likaså DH.
Mamma var gullig och köpte nya underkläder åt mig idag, + hårfärg. Så känner mig rättså fresh ;)

Har piercat näsan också, har glömt att nämna det.
Bild på det kommer senare, Puss !


Kommentarer
Postat av: Millah

vill du hitta på nå nån dag??<3

2009-10-06 @ 23:03:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0