Bölä

Meeen fegisar ... kommentera sitt inte bara å knip, ge eran åsikt anonym eller inte , jag skiter i.
How ever, idag drar jag till Kiruna, tåget går 17.26 tror jag det var, morsan skulle köpa med sig en kycklingmacka till mig, gud så gott. Har inte ätit på över ett dygn så är as hungrig nu!
Kommer hem på söndag igen så då lär ni få en bild update att se fram emot!

Köpte mig förresten ett par till leggins igår, ska försöka kirra bild på dom innan jag far.
SKIT vad arg jag blir att min kamera är pajjk ...
Jaja, kändes inge roligt att uppdatera nu, är inte på något vidare humör.
Förövrigt är jag helt sjukt less på min skola, kryllar av idioter där.


Kommentarer
Postat av: fredrika

vad ska du göra i kiruna? ;o

2009-09-11 @ 15:59:19
Postat av: Cecilia

Vad du är söt mina kära lilla ponny!

2009-09-11 @ 19:52:26
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad du är söt mina kära lilla ponny!

2009-09-11 @ 19:52:32
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0