In out


1. Anders Bagge
Alla vet väl vem det är? En av Idol jury medlemmarna!
Han är så GO, det kan ju omöjligt bara vara jag som tycker det?
Nejmen allvarligt jag tycker att han är stenskön, riktigt gullig farbror dedär!

2. Brunetter
Brunetter brunetter & åter igen brunetter.
Vackraste tjejerna i världen är brunetter, så är det bara & så kommer det alltid vara,
inga blonde bimbos här inte , farewell barbie!


3. KALLE ANKA.
Den enda riktiga ankan med stil




1. Anna Anka

Sågar svenska män.

Det finns inte en kvinna på jorden som stör mig så mycket som henne.
Ni har väl inte missat "Svenska Hollywood fruar" på tv3? Jag hatar det programet men jag kan inte låta bli att titta på det. Blir mer som " Jag älskar att hata dig " i mitt fall.
Egoistisk bitchig & otacksam, alla tummar ner för henne. Med alla de pengar hon har hade hon fan kunnat rädda världen (typ) men nej, istället klagar hon på minsta lilla sak som går fel.
Pinsam kvinna, eller ja skämmigt för Sverige om inte annat
you're OUT on my list.

2. Homo + kyrka = äktenskap?
Visst visst jag har inget emot homos, men att dom ska få gifta sig i kyrkan är jag väldigt EMOT!
Visst gift er men gör det fn inte i kyrkan?!
Hur dumt låter det inte, kyrkan är Guds hus och Guds ord Bibeln är snarare emot än för homosexuella.
Så varför ska man ändra på människornas syn på det hela och bara ge efter och låta dem gifta sig för att det ska vara "jämställt" ?! SJUKT, SKÄMMIGT, TRÖGT ?!
Aa bibeln är mot pedofili men snart blir det väl lagligt att gifta sig med en femåring också, så sjukt är det.

3. Fegisar ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra program, och fin blogg.



Ses på söndag! =)

2009-09-24 @ 22:55:40
Postat av: cecilia

bra sagt gumman :* eller skrivet kanske man säger haha

2009-09-25 @ 14:32:20
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: clara

tycker du är en jätte fin tjej av det jag minns dig nina. Men när du skriver och uttalar dig på ett sådant vidrigt dumt sätt om homosexuella så tycker jag lika gärna att du kan låta bli att skriva det öppet faktiskt... det var riktigt taskigt tycker jag.. vad gör det dig om de gifter sig i kyrkan eller inte? det är ju faktiskt inte ditt problem över huvud taget? så därför behöver man inte uttala sig om så taskiga saker tycker jag... :/ Jag är absolut inte ute efter att bråka det minsta, jag tycker om dig av det jag minns dig från skolan och tycker du är en jätte fin och söt tjej. Bara så du vet det :) ville bara säga mina åsikter när du väller ut med dina. Kram

2009-09-29 @ 11:19:18
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com
Postat av: clara

oj sry blev två ggr :)

2009-09-29 @ 11:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0