one true soulmate, my soulie.

Du och jag mot världen Anna.
Bilderna är från 2004 - 2009, i blandad ordning.


























































Absolut ingen förstår mig på sättet du förstår mig, ingen kan läsa mina tankar som du gör.
Utan dig hade jag inte varit den jag är idag. Vi har format varanda, och vi gör det fortfarande och jag vill bara berätta en grej för dig hjärtat.

Vad du än gör, så kommer du aldrig vara misslyckad i mina ögon. Du kommer alltid skina som en sol för mig, hur mörkt det än är. Jag kan inte skydda dig från den här onda världen, men jag försöker så gott det går.
När du får sår i ditt hjärta, komme jag vara ditt plåster.
Dina tårar är så dyrbara, det finns inga ögon som kan döda mig så mycket som när dina är ledsna.
Jag skulle gå genom eld för dig Anna.  Ja, allt skulle jag göra för din skull. Allt.
Vi har haft våra upp och nedgångar, trotts det så har vi aldrig släppt taget om varann. Jag är så glad för det.
Och vad som än händer, vad du än gör, så kommer jag aldrig att släppa taget om dig.
Det är omöjligt för mig, det går bara inte.
Allt du gjort för mig, alla gånger du funnits där för mig, alla gånger du torkat mina tårar, alla gånger du satt ett leende på mina läppar, alla de gånger du har varit min klippa, ja det kommer ta mig hela livet att tacka dig för alla de gånger du stått vid min sida..
Jag lovar dig med hela mitt hjärta att jag kommer finnas för dig. Varenda dag så länge jag lever och ännu längre.

Cant live if living is without you
Cause you're like water for my soul when it gets thirsty


Jag älskar dig Anna


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så fina kompisar!

2009-09-04 @ 06:21:22
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Millah

vad roligt att se så gamla bilder, och så nya =)

Vilka sötnosar ni är :)

2009-09-04 @ 08:47:26
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anna

ohherregud.. gumman.. jag älskar dig så jävla mycket.

2009-09-04 @ 10:00:09
Postat av: cecilia

naaw, vad gulligt.

2009-09-04 @ 13:21:51
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Guzelim

Vilka söta bilder :)

2009-09-10 @ 00:38:27
URL: http://guzelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0