sick and tired

Jag har aldrig kännt mig så less i hela mitt liv, den här staden gör mig galen alltså.
Finns ingenting här & det är alltid samma sak, samma människor & samma snack.
Alla tror dom vet allt om alla & det är alltid samma tjaffs mellan samma personer.
USCH! Vore det inte för skolan så hade jag varit borta för länge sen, just nu känns det som att jag inte ens pallar det. Tror ingen kan förstå hur jobbigt det är. Somnar varje natt med samma ångest & vaknar  varje morong med samma känsla. " Jaha , vad händer nu då "
Hade jag inte haft en vän med bil, så hade jag inte haft någonting för mig, det är liksom " plugga till prov eller plugga teori " som är huvudpunkten och jag känner mig ärligt talat inte intresserad utav vilket..
Vill bara komma bort ett tag och "leka av mig" som pappa sa, bara vara borta ett tag och se om jag ens skulle sakna dethär stället.
Jag älskar min familj och mina vänner mer än ALLT, men samtidigt kan jag inte leva såhär för deras skull, för det känns lite som att jag gör det. Ah nu har jag fått skriva av mig lite iallafall, men vet inte vad jag ska ta mig till alltså! Jag pallar seriöst inte två år till här, nej nej och nej igen, det kommer bara inte hända!
Ska nog dra till Fredrika snarast möjligt, över helgen eller så, saknar den filuren också otroligt mycket.

Dont get me wrong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0