Tuva-li

28onde September och idag är det min lill-kusins födelsedag!
Får se när man får träffa trollet, saknar att leka med henne & hennes ponnysar fatikst ...
Skolan idag då, sen vårdcentralen lite private business sådär
Och nu sitter jag här o väntar på att Anna ska höra av sig, hon är på nån jobb coach på Silentium så det blir att åka hem till henne en sväng & så efter det ska jag hinna med att träffa Cecilia,
och sen så hade tänk försöka fara förbi Millah också!
Men gud vad full min dag blev helt plötsligt, hoppas allt hinns med!


Mohaha Svenska Hollywood fruar ikv
Blir nog en aggressiv kväll trotts allt!


Hursomhelst grattis på 5års dagen älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0