In & out



1. Blue Keld - Såklart min nyblivna favorit dricka! Den är verkligen hur god som helst, uppfriskande och 100 gånger godare än vanlig Loka & Ramlösa. Testa, tror inte du kommer bli besviken!

2. That 70's show - Äntligen har det börjat igen, varje vardag på tv 4! Kan det bli bättre?
Lätt den bästa serien någonsin, och nu får vi njuta av den varje dag? Awesome

3. Höstmörkret - Gud vad skönt det är när det börjar bli mörkt. Jag älskar det!
 Kylan är fortfarande bara piss, men mörkret är så härligt! Tycker ni inte?





1. Ret-hosta - Det allra värsta med att vara sjuk, man har nog tråkigt som det är när man inte orkar göra någonting, sen dendär irriterande hostan som gör att man inte kan öppna käften utan att få ett hostanfall...

2. Pizza -Passionata Classica - Jag är ett pizza freak, som alla vet. Jag älskar pizza, skiter i om det är fryst elr vanlig. Men idag, så "käkade" jag en Passionata Classica, eftersom jag verkligen inte pallade göra annan mat, och det blev bara ca 2-3 tuggor. Den var verkligen skit äcklig.




Kommentarer
Postat av: Millah

Jag gillar höstmörkret :)

Men det saknas en nina som sitter med mig och filosoferar och snackar skit i det mysiga men kalla höstmörkret :)

2009-09-02 @ 22:52:25
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: elinor

håller verkligen med om blue keld det är ju skitgott :D

2009-09-03 @ 19:49:51
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja!(: Allt bra?

2009-09-03 @ 22:31:51
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0