awesome cover

Ni som känner mig vet ju att mitt rum inte brukar vara en vacker syn, men idag blev det ändring på det!
Böt lakan, gardiner, matta, ALLT. Och hade 26 plagg liggandes på mitt golv men nu är dom borta. Värsta förändringen ju wiho haha!
Skit mysigt nu. Det är nästan värt att ta en bild, men ... haha de skulle kännas lite nerdo warning.
Hursomhelst, det är as tråkigt att blogga på min laptop, har ALLT på den andra datorn. Hoppas jag kan rädda någonting innan den kraschar totalt, just nu går den iallafall inte att starta, bajs.

Tänkte tippsa om den roligaste bloggen jag vet ; här har ni den.

och förövrigt en jävligt bra cover på "Pokerface"



brukar inte lyssna på "rock" , men den är fett skön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0