Hello there

Igår gjorde jag och Mamma tacos, känns som jätte länge sedan jag åt det!
Jag mamma Ahmed och pappa var det, super mysigt. Gårdagen var väldigt lugn, eftersom jag jobbade ett 20-06 pass torsdag natt.


Idag däremot har varit en hel shopping dag, mamma är ju här så man måste passa på ;)
hittade massor, linne byxor, jeans, 5 par trosor, jacka + massa smågrejer
Mamma och jag har haft en toppen dag, sedan kom Ahmed och bjöd på fika :)
Och vi åkte hem allesammans!


Eller just det, tog in mamma på mitt jobb så hon skulle få träffa underbara Emelie också :)
Min gumma, jobbar stenhårt precis som jag ! Är så stolt över henne!
Puss  så länge! Massa bilder kommer imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0