I dont know but my feets are hurting

ellu. Jag vet att det varit lite tyst senaste dagarna och ber om ursäkt för det gott folk.
Pappa åkte nämnligen hem i onsdags, sorligt men sant.
Dock hade vi en underbar dag på stan, käkade och fikade glass och kaffe latte.
Kändes jätte skönt att spendera tid med farsgubben, det behövdes verkligen kan jag säga er!
Blev otroligt ledsen när han åkte hem till Boden igen, efter att ha varit här en månad.
Kändes så hemskt tomt utan honom.


Hur somhelst, jobbade mig igenom onsdagen iallafall
Kom hem på dåligt humör, somnade och vaknade torsdag morgon med feber.
Så inge jobb för mig i torsdags nejnej.
Åkte in till centralen för att möta Cia, som fortfarande inte lärt sig hitta här.
Vi åkte till mig och tog det lugnt, sedan avslutades kvällen med att Ahmed kom hem samtidigt som jag skulle åka tillbaka till staden och lämna Cecilia vid rätt tåg.

Usch vad jag tycker det är tråkigt att skriva om "vad jag gjort idag" saker.
Det blir så enformigt speciellt när ingenting särskilt händer heller.


I Fredags drog vi igång en liten "fest" iallafall.
Adel & Cia var här med mig och Ahmed.
Vi grillade Kött, tomater, paprika och halloumi ost. Och herregud vad gott det var
Om det inte vore för surgubben som bor ovanför oss som förstörde stämningen. Jaja
Satt och umgicks vi fyra och sedan drog vi ut på stan några timmar och slutade på Kebab kungen i Skanstull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0