Im still here, im still awake

Varit på Heron City idag med Cia Ahmed & Pappa.
Tänkte bowla men det var proppat och dyrt, så bestämde oss för att se en film istället
Men den enda som gick i lämplig tid var "Kick ass" så vi sket i det och gick och åt istället.
Den här gången blev det lammspett med bulgur, fyf*n vad gott det var.


Efter käket körde vi hem fröken Cecilia och jag pappa & Ahmed åkte hem till oss.
Båda karlarna snarkar nu och här ligger jag vaken inte det minsta trött.
Men vad ska man göra, kollat AA några varv nu. 'Inte mkt mer än så.



Men vet ni vad?
Imorgon ska jag ladda batteriet till kameran, och sätta igång med bloggen som vanligt igen.
Dock jobbar jag en del, men får hoppas att ni står ut med det.
På tal om jobbar, imorgon börjar jag kl fyra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser jag fram emot:) puss

2010-04-18 @ 09:13:39
Postat av: Cecilia

Bra att du ska ladda kameran :) Ring mej så fort du vaknar idag, har ringt några ggr men du verkar ganska trött. Så jag låter dej vara :) Kommer till ditt jobb ikväll också så jag får ta kort på dej haha

Puss älskade systeryster

2010-04-19 @ 10:29:15
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Anonym

YES !!!

2010-04-21 @ 03:32:08
Postat av: ROBIN HOOD.

Hejsan, ja detta är ingetligen ett spam, så kan man ju kalla det då jag skickar denna kommentar till några olika bloggar, men jag vill inte att du ska vara med i mina tävlingar eller nåt sånt jag skulle bara bilja ha din åsikt, för jag är väldigt intresserad av vad folk tycker här i bloggvärlden, så jag frågar lite snabt här och önskar på ett svar!;

" Om du måste välja, vad tittar du helst på, svenska filmer eller engelska/amerikanska? "



Hoppas att du tar dig tid att svara! Ha det så jätte bra nu, kram kram! // Robinhood.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0