To tell or not to tell.

Jag tänkte att jag skulle spara det till en överraskning.
Men det orkar jag inte, så tänkte berätta en plan jag har för er nu.
Håller nämnligen på att spara pengar till att fixa håret. Ska blekas rejält här.
Jag ska vara ljushårig i sommar! Och säkert längre. (Inte platina blond, eller ljusblond alls) Men bra mycket ljusare än svart iallafall!
Efter att ha varit mörkhårig senaste 6 åren känns det som att det är dags för en förändring, eller vad tror ni?
Kommer alla strejka nu som vanligt och säga " neej du ska vara mörk " ?
släng in en kommentar för en gångs skull snälla ni.



Förra året gjorde jag en avfärgning, det resulterade ungefär såhär;

Aningen blekt av solen blev det tillslut under resan till Egypten och jag vill tillbaka till hur mitt hår såg ut då ungefär, lite ljusare.
Fast egentligen känns det rätt onödigt att tänka tanken ens.
Kommer falla tillbaka till mörkt igen efter någon vecka. ; )

Kommentarer
Postat av: Millah

Vad roligt med förändring, det gillar vi ! Pusss

2010-04-28 @ 14:56:26
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du passar otroligt bra i den ljusare färgen som du hade då, gör en massa slingor så blir det mer "levande" Puss!

2010-04-28 @ 15:32:55
Postat av: b

fan du kommer vara snygg vilken färg du än här.

2010-04-29 @ 13:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0