flowerpower

Good Evning.
Kollade precis på Wallander med baby.
Har varit i stan idag en sväng, och träffat Cia dessutom. Fick tre st rosor av henne gumman.
Hon var så ledsen för att hon ska åka tillbaka till Boden stackarn. Förstår henne men vad ska man göra.
Kommer saknar dig gumman ska du veta men vi hade jvla roligt iallafall kan vi tänka på med gott samvete :)


Glömde säga att jag fick en stor bukett blommor av Adel när han var här, och herregud vad det luktar gott i hela lägenheten nu. Och så vackra dom är, så nu har jag satt dem och blommorna jag fick utav Cia tillsammans.
Jag älskar blommor, det är så vackra.


Hursomhelst. Imorgon ska jag försöka mig upp tidigt för att träffa Cia innan hon åker.


Justja, ifall världen undrar har jag gjort några nya inköp jag tänkte visa er.
Ena kan ni se lite på bilden nedan, kamouflage leggins. Så himla mig.
Eller vadå visa er, säger ju alltid att ni ska få bilder som ni inte får?
Jag vet att ni är tillräckligt nyfikna för att vänta bra länge iallafall. Tss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0