Wow, en "kändis"

Så svårt att varva ner och försöka somna när man jobbat.
Emelie snarkar som vanligt och jag blir avis fan..
Pappa är i Sthlm, men inte kom han till mig först, han åkte till Ahmed och överraskade honom haha.
Imorgon kommer han och plockar upp mig kl 13 så ska vi flytta grejerna till nya lägenheten.
Sedan ska jag fixa i ordning där, för mamma kommer på kvällen!! ÄNTLIGEN
Saknar henne så mycket så det gör ont. Pappa också då såklart men han stannar mycket längre än mammsen.
Efter flytten bär det iväg till jobbet igen, jag blir galen i huvudet av att jobba så mycket.
Jag erkänner det.
Men vad ska man göra, jag kommer sluta som utbränd.
Går från lugna norrland med typ 500 pers utomhus i staden på en lördag dag, till Sthlm med en miljon.
Och man jobbar MITT i kaoset, och träffar maassssor med idioter och roliga typer.

Wow, förresten. Mitt i kaoset har man fått besök av en hel del B kändisar.
Vill ni höra vilka?
Blondinbella, Kissie (REDIGERAD PÅ BILDER SOM FN, Paow, Dennism, Amir, Dessie och Kenza. - Blogg gänget

Kändes så patetiskt när folk halvskrek runt om dem haha.
Alcazar gänget, Peter Swartling, Carin Da Silva, Özz Nujen, Shan banan och Shan Atci
Jackie Fern, Pontus Gårdinger, Sara Dawn Finer, Rafael Edholt, och massor av föredetta idol deltagare.
Coolt va ?!?!?! haha driver
När man träffar på dom man bara sett på Tv elr Internet förr så börjar man helt seriöst skratta.
Det känns så komiskt att dom är "Idoler" i folks ögon.. Helt vanliga människor
Men måste erkänna att det är lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0