Då var det godnatt?

Dagen har gått snabbt som attans.
Tog min promenad, as skönt. Sedan åkte jag in till stan och köpte en del sötsaker.
Jag måste sluta med det alltså... verkligen
Har hunnit med massa samtal till Boden idag! Mor, Far, Farmor, Cia & Erika
Rätt skönt att höra ifrån dem, Bror och Millah har jag via msn nästan hela tiden.
Så kontakten bryts inte här inte bara för att man är 100 mil ifrån varann.
Usch, jag saknar er så mkt där hemma.

Nu har jag suttit vid datorn, A* gick och la sig redan kl tio för han var helt slut efter jobbet
Själv har jag suttit här enda sendan dess.
Planerat att träffa Emelie en sväng imorgon innan jobbet också.
Jag kommer  verkligen inte acceptera fler lediga dagar, eller "gå hem tidigt" dagar mer.
Inte om min lön ska se ut så här, sliter en hel del för att få allt att räcka till och nu är det knappt så det ens räcker.

För jag fick precis in min lön...  och det var ju riktigt kasst med andra ord
så kära mamma bidra med lite är du gullig ;)



Kommentarer
Postat av: Millah

Du är så fin gumman! <3

2010-02-25 @ 13:22:47
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötis:))

2010-02-25 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0