b-day

E'yoo ;)

Det var onsdag, 23.59 grattis smsen började rulla in. Jag stod och jobbade, och plötsligt dök en bukett rosor upp framme vid kassan. Tack baby <3

Jobbade torsdags, kasst att jobba på sin födelsedag men jag fick sluta kl 22 så jag blev rättså lättad.
När jag skulle gå så såg jag inte Anna någonstans, och hon skulle ju komma och möta mig, men varken hon eller A* kom. Så jag blev rättså less, och satte mig på tunnelbanan och åkte hem. När jag kom hem däremot så fick jag mig en fet överraskning. Baby och Anna hade tänt ljus i hela lägenheten, och satt i soffan och väntade.
Så när jag slog mig ner med dom så plingade det på dörren, och vem var det om inte min bror?

Jag hamnade i chock tillstånd och började gråta helt otroligt mycket.
Relationen mellan A* och brorsan har varit strulig sedan första gången de hörde talas om varann,
jag kunde inte ens det var A*s överaskning att ta hit honom?
Nu däremot är dom bästa vänner, och har hur kul som helst tillsammans, man kan säga att det var en stor dröm som gick i uppfyllelse på min födelsedag.
Och att ha brorsan här, känns hur skoj som helst, tyvärr åker han hem imorgon min lilla gullegris..

Hursomhelst, Fredag var det planerat att äta tårta och göra någonting roligt, så självklart bjöd vi hit de närmsta dvs Adel Gasem & Mohammed.
Baby åkte och skaffade sig en tårta till mig, och den var så j*vla söt. Haha

Sedan kom Adel & Mohammed, och dom hade lite överraskningar.
De hade sprayat håret i guld och silver, endast för min skull ;)
Sen så fick jag en ros av dom var, och smycken. Så sött!

När sedan Gasem kom så blev det kram kalas, och han gav mig också en present.
- Massor av smink!
Blev så förvånad och överraskad, dom är så söta pojkarna.



Mohammed, Adel & Gasem


Tårtan :)


 <3


Jag fick ingen riktig bild på kvällens outfit, men här är en del av klänningen A* köpte.


Min älskade flicka <3


Vi gick ut också en sväng, men det sög verkligen .. så orkar knappt nämna det.


My love
'

Gulle brorsan :)


Tack för en underbar födelsedag älskling.



Kommentarer
Postat av: cia

hoppas du fick en bra födelsedag gumman. Saknar dej jätte mycket pusss

2010-02-07 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0