bebis



Vaknade rätt sent idag, kring tre tror jag.
A* åkte till stan en timma tidigare än mig för att jag alltid är så seg på att fixa mig
så jag åkte in kring fem för att möta honom, träffade han & Adill och drack en Latte.
Sedan vandrade vi runt halva Sthlm i kylan, höll på att frysa benen av mig!

Blev mat på kungshallen för mig & A* sen gick vi och handlade cola och drog oss hemåt.
Kom hem och hela lägenheten var städad, tack så jätte mycket Anna! ;)
Nu ska vi bara mysa på och se på film, imorgon jobbar jag ju ..
Puss & Kram!


Här är jag och mitt sär .. mena min baby :)


Kommentarer
Postat av: cia

vaddå "Här är jag och mitt sär" ?? Det ska ju stå: Här är Ahmed och hans sär :) Haha puss Ps: kanske far till Haiti i sommar, vill du följa med?

2010-01-24 @ 15:42:14
Postat av: Cia

Glömde skriva att det var från mej :)

2010-01-24 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0