happy new year

Erika följde ju somsagt med ner till Sthlm, ska berätta om tågresan och lite annat senare då jag har mer tid
Veckan har bestått av att vara hennes guide i storstan, rejäält mkt skoj har vi haft iallafall!
Hit måste du komma fler gånger babe ;)
Nyår kom Fredrika hem till mig & A, + hans kompisar. Jag var riktigt sjuk natten innan nyår.
40 grader feber och hallucinationer, så det blev ingen vild nyårsnatt för min del, men vi tog oss ut på en klubb på Stockholm Sö, och de va inte billigt, men bättre än att stå ute ;)
Tjejerna & grabbarna knäckte bärs och jag drack saft! ... nja inte riktigt men
Lite bilder ska ni få

Nyår


Vackra Fredrika


Jag & Boo


Jag Fredrika Erika & Adill


Jag & Baby


Fredrika Jag & Erika

"förfest" hos oss

Dansade hela natten


Erika & Fredrika ;)

Kommentarer
Postat av: cia

Vad söt du är gumman

Saknar dej

2010-01-08 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0