Duktig flicka.

Vad duktig jag varit idag, trotts att jag vaknade så sent.
Tvättat tre maskiner, dammsugit hela lägenheten & lagat mat.
Skulle träffa Emelie idag egentligen men det blev inte av, så spenderade kvällen med A*.
Vi kollade en film samtidigt som jag flätade hans hår, vilket tog nästan tre timmar. Pjuuh
Hursomhelst, nu ligger jag och tittar på That 70's show och väntar på att bli trött så jag kan lägga mig och sova.
Har inte gått ut någonting på hela dagen, känns fett trist...
Men imorgon ska jag till stan, blir loco av att sitta hemma


Haha åh vad jag saknar mitt rum i Boden

Erika, om du läser dethär så ring mig så snabbt du kan!
Har inte kunnat svara när jag jobbat, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0