mmmf mmmf mmmf

systrar och bröder.
som ni märkt har det varit knapert här på vanillaheat.blogg.se, kan ha att göra med att min fd dator valde att ta självmord helt oväntat. Sörjde några veckor sedan kändes det med tiden rätt att skaffa mig en ny raring.
Så här sitter jag med min nyinköpta bästis i knät, och tänkte så småning om avslöja min nya blogg jag börjat med. Däremot får det lov att vänta tills den är klar, den har inte riktigt kommit sig till rätta ännu..

Just nu befinner sig mor och far här hemma i min lägga i STHLM.
Mor har inhandlat lite nytt till garderoben och farsan har bidragit med tusentals skratt som vanligt.

Snart bär det av mot Boden, se upp där hemma! Ska bli så avkopplande .. kommer att sakna ihjäl mig efter min älskling MEN jag tror och hoppas innerligt att vi båda överlever..


Ha-ha-ha

Vet ni vad? nu ska jag gå och lägga mig bredvid honom och lyssna när han snarkar :)
Det är alltid lika roligt .. *ironi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0