Ojdå

Fick mig verkligen den mysigaste morgonen på väldigt länge.
A börjar senare idag vilket betyder att han har god tid på sig att kela med mig innan han åker :)

Hade migrän igår, blev en riktigt tidig kväll, tror att vi båda var i säng kl 22.30 och vi somnade direkt..
Skulle gärna lägga upp några bilder från igår, men kameran ligger i vardagsrummet, där babys kompis ligger och sover och jag vill inte råka väcka honom.
Haha stackarn, han ringde mitt i natten och hade råkat låsa sig ute så han fick pallra sig upp.


Nej nu ska jag kika runt lite på nätet innan jag beger mig mot stan. Ska köpa ny foundation & mascara och lite annat.
Skulle vilja lägga upp lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0