rohi <3

Nu är det lördag natt, och jag har haft en helt underbar helg med min älskling.
Fullt av blommor i hela lägenheten som jag fått av hans rara vänner.
Tack tack åter tack!

Lördagen började sent, vi klev inte upp ur sängen före 13 idag.
Som vanligt lördagar åkte vi till stan och köpte lite smått.
Vidare till Bredäng där vi handlade kött & annan mat till kvällen.
Vi hade beslutat oss för att gå ut och sätta oss i parken och grilla, och grillning blev det också.
Mysigt är förnamnet, kyligt efternamnet.


Vi hade himla trevligt om det inte vore för blåsten, det blåste verkligen isande vindar vilket gjorde att vår "picknick" blev kortare än trott. Men vi grillade och åt iallafall, så mätta och glada begav vi oss hem igen efteråt.
Bakade en efterlängtad morotskaka till A*, kunde ju inte säga emot när han frågade så snällt :)
Så kvällen avslutades med tv-zappande och morotskaka helt enkelt.

Nej smilet är tyvärr inte på riktigt ... haha men allt bra go är han.
Det var den helgen, nästa helg köper jag en webcam.
Då kommer det säkert igång lite bättre här också förmodar jag :)
Lamm, bröd, halloumi ost, sallad & dressing.
Gott va´re minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0