Svaren

Postat av: Millah
Hur tror du att ditt liv ser ut om 10år? =)
Svar; Jag är fortfarande tillsammans med Ahmed, förhoppningsvis bor vi i hus tillsammans med våra barn


Postat av: Vanessa ♥
Vad tycker du om Vanessa :)
Svar; Tycker att hon är en super go tjej som jag träffar alltför sällan


Postat av:
När kommer du hem??????/puss
Svar; Jag gissar på att det är mamma? :)
Jag kommer ju hem i Juli en sväng ;-*


Postat av: Erika
hur känns det att bo så långt borta ifrån din familj ?? :P
Svar; Det kan vara riktigt ruskigt jobbigt. Ibland känns det mer och ibland mindre.
Ibland gråter man av saknad och ibland kan det vara smått skönt.
Men självklart hade jag velat ha dem mycket närmare.


Postat av: Yusf
kan du arabiska ? ;)
Svar; Jag har lärt mig massor av arabiska, när min pojkvän pratar förstår jag det allra mesta.


Postat av:
Varför flyttade du ifrån boden?
Svar; Jag har tre stora anledningar, 1. Jag ville bort från Boden 2. För min kärleks skull 3. Jobb!


Postat av: Emilia
outfits tack ??? :)
Svar; Har fått många förfrågningar på just outfits, vi får väl börja köra med det snart då igen? :)


Postat av: Sara
är din kille mannen i ditt liv?
tror du ni kommer gifta er ? ^^
Svar; Bara Gud vet svaret på dessa frågor, det enda jag kan göra är att innerligt hoppas :)


Postat av: alex
fortfarande reggaeton som är din favorit musik ??? :D
Svar; Nejnej jag har "vuxit" ifrån reggaeton för länge sedan. Det var bara en period i mitt liv då jag fastnade starkt för det. Det förknippades med fest för mig, och jag festar inte längre som förr.


Postat av: linnea
vart kommer du ifrån?
hur länge har du bott i Sverige?
Svar; Det är så skumt att jag varenda dagen får sen frågan fastän jag ljusat upp mitt hår rejält!
Men Jag är Svensk och har bott i Sverige hela mitt liv :)


Postat av:
Vad är din syn på analsex? :)
Svar; Helt ärligt tycker jag det är kränkande. Och framför allt vidrigt.
Gud gav oss inte vår anal för att stoppa in saker i, det kan vi väl alla hålla med om.


Postat av: bodensare
hur trivs du i stockholm? saknar du inte boden?
Svar; Jag trivs superbra, väldig skillnad på Boden & Stockholm. Och nej självaste boden saknar jag inte alls för fem öre. Dock alla nära och kära jag har där saknar jag enormt !!!


Postat av:
mina chanser är körda då om du ska leva me honom resten av livet eller :P
Svar; Haha vem du nu är. Tyvärr för din del är du ganska lost. För jag tror på allvar att jag hittat mannen i mitt liv. Ingenting har någonsin klickat lika mycket som det gör med honom.

Kommentarer
Postat av: Millah

Du har blivit utmanad i min blogg;)

http://millahoman.blogg.se/2010/july/utmanad.html

PUSS

2010-07-04 @ 20:14:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Safi

vem tror du vinner VM?

2010-07-10 @ 21:24:39
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Varför skriver du aldrig för??

2010-07-18 @ 11:50:08
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0