Answer me btchs.

Jag har verkligen mkt mindre bloggar lust när jag inte har några nya bilder.
Ska berätta lite ointressant fakta för er följare iallafall,
Jobbade ju somsagt lördag natt, kaos... Ja vad kan man annars vänta sig mitt inte i huvudstadens centrum en partynatt? Vi sålde för 20 lax på en timme bara, awesome!
Var helt slutkörd i huvudet efteråt, men samtidigt speedad.
Jobbade 00 till 05, skulle vänta på Ali tills han slutade egentligen så skulle vi åka tillsammans till Tumba
Men jag pallade inte så jag åkte dit i förväg istället, till Ahmed alltså.

Somnade kring åtta kanske och vaknade 12, drog mig upp och iväg igen.
Började jobba kl 16, och det slutade med kaos konstigt nog. Mitt humör var så otroligt nere, det var as jobbigt.
Men hem till Emelie efter mitt 16 - 01 pass, och däckade kl 6 igen
Sedan upp kl 13, duscha fix och jobbet.. Herregud ? jag jobbar ju seriöst röven av mig känns det som
Men idag var helt super underbar, var på super duper bra humör idag, och det kanske låter normalt
Men jag har kännt mig hur deppig som helst rejält länge nu.

Ah, awesome. Miss Emelie kom förbi och plockade upp mig så drog vi t banan hem 00.50
Gick förbi 7 eleven och köpte godis och två Ice Coffe.
Yumms
Just nu ; gumman snarkar bredvid mig. GULLIGULL
Jag ska snart slå av tvn och sova jag också. Det behöver jag.
Nu har jag bara en dag till att stå ut med på jobbet, onsdag blir inga problem för Emelie jobbar
och sen torsdag bara, hemska hemska hemska torsdag ... hatar torsdagar ni kan dra åt h ..
Har en liten fråga att ställa er kära läsare
Varför läser ni min blogg? Ge mig bara ett ärligt svar anonymt eller inte
Snälla, sluta fega på kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Millah

tack baby.. kan int ens förstå de sj hahahaha.. får väl se hur de går;) älskar dig!

2010-03-30 @ 06:36:16
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Varför jag läser din blogg? Hmm för att du är grymt bra på att skriva? Man tar åt sej av det du skriver och du har en grymt bra blogg fast du inte skriver allt för offta =)

+ att du är så grymt söt och för att jag fortfarande veta vad som händer med ditt liv fast vi inte "bor" tillsammans.

Miss u gumman.

Vi har så MYCKET att ta igen när vi möter varandra. Ska bjuda dej på middag på någon mysig resturant och ta ett glas vis. Bara du och jag tänk så mysigt? ;) Hoppas du går med på det? Och att du klarar att vara från din älskade ett litet tag?

Puss puss

2010-03-30 @ 16:22:12
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: linnea

för att se hur du lever storstans livet xD hööhööö

2010-03-31 @ 23:44:17
Postat av: Anonym

för du skriver inte lika dumma grejer som dom där kissie o blondiebella gör,

2010-04-01 @ 13:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0