honey bee

Igår var jag fortfarande sjuk
Men gick några ärenden bla köpte hårfärg iallafall.
På eftermiddagen kom ingen mindre än Millah. Jag var helt skakis inför att träffa min egen vän?
Det var fan typ ett halvår sedan man såg henne, men hon kom ner till Sthlm.
Go gumman, blev känslosamt när vi sågs och det var helt underbart att träffa henne.
Vi drog upp till Emelie efter jag hade mött upp henne.
Tillsammans alla tre vandrade vi ner till pizzerian och käkade, surrade, svamlade.
Tiden gick fort, men man får väl hoppas att hon snurrar förbi mitt jobb idag?
Har inte febern kvar så lika bra att jobba tycker jag.
Emelie ligger fortfarande och sover, och fråga mig inte vad jag gör vaken nu???
Hemlis . ;) haha verkligen
Nu ska ni få bilder som verkligen inte har med inlägget att göra
Men hittade dom på internet, gamla godingar är alltid så roligt!
Här jag och min stjärna Cecilia!
Haha visst var vi söta?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa jag tycker vi var jätte söta haha :) tycker fan att mina ögongryn var riktigt snygga ju. När vi ses om si så där bara 3 VECKOR så måste du fixa dom igen :)

Du får ringa mej sen och säga vad du gjorde vaken? blir ju orolig det är ju inte likt dej...

Kommer ju bli massor av bilder när jag kommer till er puss & kram snuskbarn

2010-03-23 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0