Idontknow.

Jag är fullt vaken mitt i natten, och funderar på samma saker som varje natt.
Jag tänkte bara blotta mina känslor lite smått.
Förutom allt gullit puttinuttigt som jag skriver om min pojkvän så döljer det sig andra känslor, mot helt andra saker.
Sedan jag flyttade till Stockholm har verkligen mitt liv stannat upp
Alla mina vänner vet att dramat var på topp i min hemstad Boden, det gick inte en enda dag utan att det hände någonting riktigt dramatiskt. Så höll det på hela början av min tonårstid och ända till slutet, jag flyttade till STHLM, blev offentlig med min pojkvän och fyllde 19.
Där tog dramat slut? Eller har det bara att göra med att kontakten med nästan alla bodensare är kapad?
Vet att många av er kikar in här, kom ihåg en sak. Jag har verkligen inte glömt er!
Mitt nummer är ändrat dock, och det vågar jag inte lämna ut här..
Jag saknar er, allihopa. Tro det eller ej, även om vi umgicks eller inte.
Facebook, Yanina Lundqvist.

De där lät väl aningen desperat? Haha
Nejmen jag saknar mitt gamla liv lite, absolut inte livet utan A* men resten.
En sak till jag måste tillägga, jag har glömt skiten som hänt, ok?
Forget it, vi tar nya tag..

Sedan skulle jag nog bara vilja ägna någon minut till att skriva en offentlig ursäkt till min mamma och pappa
Vad det handlar om vet ni båda, så det behöver jag inte blotta.
Men jag är ledsen för eventuell smärta jag orsakat, tidigare. Jag känner skam över allt jag någonsin gjort fel.
Jag vill att ni ska veta att jag värde sätter er högst i mitt liv.
Ni är trotts allt min livskraft, dom enda människorna som får mig att orka genom varje dag.
Jag älskar er. <3

Kommentarer
Postat av: Millah

Mycke fint och bra skrivet

2010-03-26 @ 10:32:43
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Gumman.. Vad fint skrivet. Det är klart att alla har ett förflutet. Dom vännerna du har tappat kontakten med är nog ingenting att ha. Visst man kan sakna dom men om dom inte kan höra av sej så varför ska du? Spendera din tid åt sånt som gör det glad och lycklig och skit i resten. Om du är glad och mår bra, är jag glad och mår bra. Älskar dej syster

2010-03-27 @ 08:56:03
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Anonym

The People who didnt make to your future have a good reason not to.

2010-04-15 @ 13:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0