Im goin in for the kill

Igår gick strömmen på mitt jobb, som ni vet jobbar jag natt på Mac Donalds hötorget, verkligen att skryta med .. pff
Nejmen kaos vart det iallafall, den var borta över två timmar.
Skulle precis avsluta affären med min sista gäst " Någonting annat? " sen blev det kolsvart och alla fick gå ut.
Hela kungsgatan var tydligen släckt, vet inte varför. Men som att ni bryr er? Det är väl mest bodensare som läser min blogg skulle jag anta.

Skulle flytta till Södertälje imorgon egentligen, men det blir inte av.
I sista sekund fick jag tag i en annan lägga, thank GOD!
Pappa är snart här, och mamma kommer imorgon :)
Överlycklig för det.


Förresten, har ni problem eller?
Ja precis. Ni. Läsare.

Kommentarer
Postat av: fridaa

Åh, vilken mysig blogg du hade! :)

Har du lust att följas vid via bloglovin?

2010-03-31 @ 16:58:39
URL: http://nawie.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej baby Vars har ni flyttat istället? saknar dig

2010-04-04 @ 11:14:51
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0