packing my bags

Ja idag börjas det, stigit upp tidigt och allt för att börja flytta grejer hem till Emelie.
Hon borde vara här vilken minut som helst? Uääh
Jag är less på att flytta, nästa lägenhet blir den trejde.. Ja så går det när man inte har förstahands kontrakt!
Ska ställa mig i kö nu iallafall, det är nog lika bra.
Fast man får väl vänta till maj då man får veta om man blir fast anställd först? ;)

Hoppas kan man ju alltid!
Saknar min mamma och pappa sjukt mycket.
Vill tillbaka till dom, och ha det som det var för 4-5 år sedan.
Det var så skönt, man behövde inte oroa sig över något för dom fanns alltid nära till hands
Nu är man plötsligt 100 mil bort, och bara saknar och saknar och saknar..

Nämen där ser man, mitt i allt ringde Emelie, nu ska jag dra mig och möta henne!
Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla älskling, jag saknar dig med, vi syns snart/puss<3

2010-03-15 @ 15:03:06
Postat av: Cia

Men gumman då.. Förstår att du är less på att flytta. Du kanske inte har känt dej "riktigt hemma" i någon av dina lägenheter för du har ju inte hunnit bo i varje så jäkla länge?

Men oss i Boden har du ju alltid kvar.

saknar dej massvis puss

2010-03-15 @ 23:30:58
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Millah

Tack gumman du är underbar. Men jag orkar int lägga mitt deprimerande på andra, känns bara fel att jag gör det! Försöker hålla det för mig själv hur ont det än gör..Jag kämpar så länge jag orkar. Förlåt om jag har varit jobbig mot dig. Men du är en bra tröst! Jag älskar dig....Önskar du var hos mig

2010-03-16 @ 22:44:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0