pizzanight ?

Har träffat min fina fröken Fredrika idag, gick runt i staden med henne ca 3 timmar
Vi gick till kungshallen och åt, och jag fick med mig några nya linnen hem.
Roligt att träffa gumma, ska försöka åka till uppsala där hon bor, i helgen.

Kom hem från jobbet kl 01. Jobbig dag alltså, massor med folk...
Är super hungrig och jag som inte går på diet eller ens tänker på att jag sväller som en ballong funderar på att slänga in en pizza i ugnen.. Fan vad smaskigt det skulle vara.
Jag gört!

Nejmen puss på er så länge då, ska försöka slänga upp lite nya bilder imorgon
Om jag lyckas fota något intressant förutom mig själv ;)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Millah

Var underbart att prata med dig sötunge =)

Du är så underbar... saknar dig:.(

2010-03-05 @ 11:28:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0