Finlandia visitors -

Jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Fick ett sms av mor min igår och hon skrev att min moster, hennes familj dvs mina kusiner och min mormor kommer till Stockholm i Juni för att hälsa på mig!
För er som inte vet bor dom längst ner i södra Finland, och jag träffar dom max en gång per år.
Så jag blev så överraskad och glad så jag nästan började gråta när jag läste smset.
Saknar mina kusiner så mycket, tänker på dom varje dag. Speciellt Alisa som verkligen gjorde min sommar till ett minne för livet.
Bilder; Sommar 09
Jag & Matti, min älskade kusin.
Jag och Alisa, också min älskade kusin.
;)
Mitt lilla hjärta <3
Hade så otroligt roligt den sommaren tack vare Alisa.
Tänker på henne varenda dag, jag överdriver inte.
Hon är helt enkelt världens bästa unge <3

Kommentarer
Postat av: uknowme_

hälsa biffen

2010-05-11 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0