Grönalund

Tjenixen.
Idag har jag och baby vaknat i tid för en gångs skull, vi fixade oss och åkte in till stan där vi vandrade runt några timmar och gjorde lite ärenden innan vi kom på att det faktiskt skulle vara en perfekt dag för Grönalund.

Så vi gick och åt och promenerade till Slussen och tog båten över till Grönan. Vi hade så himla roligt alltså.
Herregud säger jag bara.. Fick tvinga med honom i alla karuseller, dock var det tvärstopp för honom när jag försökte övertala honom till "Insane" och "Frittfall" .. Men uppskjutet, där skrek han som en liten flicka :)
Fick mig många goda skratt, och riktigt mysigt hade vi!
Han vann till och med en teddybjörn med ett hjärta på till ingen mindre än mig ;)
En helt underbar helg med älskling alltså med andra ord ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni är sååå fina tsm! Love u darling!

2010-05-23 @ 19:35:31
Postat av: Anonym

vackra ni är

2010-05-25 @ 13:41:41
Postat av: Anonym

Spana er så mycket men ni tittade aldrig in i "kameran"/puss

2010-05-25 @ 15:32:06
Postat av: Millah

Ni är så fina <3 saknar er

2010-05-28 @ 14:19:50
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0