Pixx

Jag kom att tänka på vilken skillnad det är,
Förut tog jag minst fem bilder per dag, antingen på mig själv elr någonting annat och la upp här i bloggen.
Nu knäpps det knappt några kort alls, och jag älskar att göra inlägg med just bilder.


Tycker det blir så grått och tråkigt utan dom, och alla bilder ger mig alltid inspiration vilket det är brist på.
Det är också brist på att ni läsare ska ge ifrån er en liten kommentar, hallå? är det svårt eller?
Ni visar ingen uppmärksamhet men ändå blir det ett jävla liv när jag nämner att lägga ner bloggen..
Skärpning!

Hursomhelst, dethär med bilder. Snokade igenom min blogg och tänkte återigen bjuda på några sedda bilder.
Detta från förra sommaren, vi får hoppas på många fler bilder denhär sommaren eller hur? som att det skulle vara möjligt ;) Har tuusen bilder från sommar 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0