sugar rush

Påsk har varit, valborg har varit, snart är det midsommar, sedan haloween och julafton igen.
Fyfan .. måste tiden gå så snabbt? Kan inte klockan bara stanna så man bara får vara?

Hursomhelst, igår var helt okej.
Jag och Emelie käkade pizzahut, och hade bara allmänt trevligt. Hennes två kompisar var med också, dom lär ju ha tyckt vi var ganska dragna i huvudet, vi drog " :PpPpPPPpP " skämt i över en timma minst, ( ni vet fb grupperna )
Har gett blommor och choklad tillsammans med Emelie till min chef som jobbade sista dagen igår.
Och efter jobbet åkte jag hem igen, hemma var Ahmed Adel och Mohammed.
Vi hade himla trevligt här i några timmar och mer om det orkar jag inte gå in på. Det hände inte så mycket speciellt.


När jag och Ahmed vaknade idag gick vi till Adel och åt lunch/middag. Han bor bara fem minuter gång från oss ungefär. Så det passade bra. Sedan var det bara gå hem igen och sätta igång en tvättmaskin.


Nu ligger vi i soffan och myser och tittar på film.
Baby håller på att somna med huvudet i mitt knä.
Fan vad jag mår bra med dig älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0