Sunshiiiiine again

Nu har jag iallafall kommit hem från jobbet, hunnit duscha och äta två mackor.
Pussat på mitt sovande lejon och satt mig här för att tanka in musik på mp3n.
Imorgon ska jag åka och städa ur min gamla lägenhet och sedan åka och överraska baby på hans jobb med en glass.


Jag mår riktigt riktigt bra nu, blir en stor lättnad för hela själen när värmen kommer.
Jag är verkligen inte gjord för att vara i kyla, jag mår så dåligt av det.


Och justja kära mor, du läser nog dethär först av alla ;)
Så jag tänkte fråga dig om det finns någon möjlighet att du skulle kunna skicka min långa klänning hemifrån?
Jag vill ha den!!
Puss på dig, ha en bra dag på jobbet.
& Puss på er alla andra också, och godnatt för den delen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskling, skickar den på måndag men jeans shortsen är redan på väg! Puss

2010-05-21 @ 09:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0