Bild får ni imorgon

Helgen har varit kaos .. typ ?
Har blekt håret fem gånger sammanlagt (haha)
Nu undrar ni nog hur det ser ut ... Ahmed tycker jag är vackrare än någonsin
Men jag tycker nog inte riktigt det, är så van att ha svart.
Hursomhelst, har gjort några nya inköp också, och förlåt att jag slutar hit och dit
Men jag har verkligen fullt upp. Dom ringde mig från jobbet lördag natt och var tvungen åka dit och jobba från 00 till 06. As jobbigt, men vad ska man göra. Behöver cash för att kunna leva.
Fan har precis kollat på sista avsnittet av Andra avenyn, fan också att det har slutat för gott nu..
Mitt beroende verkligen, vad ska jag nu följa ..
Klockan är ju grymt mycket märkte jag precis!
Ska gå och lägga mig bredvid mitt snarkande lejon nu.
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är säkert vacker som vanligt i din nya hårfärg

2010-05-10 @ 14:21:20
Postat av: Anonym

väntar med spänning:)

2010-05-10 @ 16:39:04
Postat av: nasri

kom igen nu sluta ge upp hela tiden jag följer dig dagligen blir bara irriterad på att du slutar mitt i allt

2010-05-12 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0